شركت ديكسون شركت ديكسون .

شركت ديكسون

پركاربردترين پارچه پي وي سي نسوز

پركاربردترين پارچه پي وي سي نسوز كدام است. پارچه پي وي سي يك ماده سخت و انعطاف پذير است كه مقاومت خوبي در برابر سايش و هوازدگي دارد. پلي استر پي وي سي نسوز مقاوم در برابر شعله است. 

پارچه پي وي سي نسوز

اصطلاح پارچه پي وي سي مقاوم در برابر حرارت طيف گسترده اي از مواد را با يك ويژگي مشترك يعني عايق حرارتي بودن پوشش مي دهد. پارچه نسوز محافظت در برابر دماهاي شديد را فراهم مي كند و بسته به كاربرد در طيف وسيعي از منسوجات موجود هستند. 

انواع پارچه هاي نسوز

از پركاربرد ترين پارچه هاي نسوز مي توان به پارچه پي وي سي، سيليكوني، سيليكا، پارچه برزنت نسوز، پارچه فايبرگلاس، پارچه سراميكي نسوز و پارچه نسوز آزبستي اشاره كرد. 

چرا پارچه هاي پي وي سي نسوز را انتخاب كنيم؟

خواص مقاوم در برابر آتش را مي توان به پلاستيك هايي مانند پلي اتيلن با استفاده از پيوند متقابل يا با افزودن مقادير زيادي مواد بازدارنده آتش داد، اما براي پلاستيك ها رقابت با تطبيق پذيري محصولات برزنت منعطف كه نرمي آنها به راحتي دست يافتني نيست، مي تواند دشوار باشد. 

 
ادامه مطلب: پركاربردترين پارچه پي وي سي نسوز

محصولات ديكسون:

پارچه برزنت | سازه كششي | پارچه كانتينري |

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان ديكسون با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02144545096

09124049871


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۸:۵۶ توسط:اهوراوب موضوع: نظرات (0)

آيا نصب استخر برزنتي راحت است؟

نصب استخر برزنتي چه كمكي به شما مي كند؟ استخرهاي برزنتي عموما استخرهايي مستطيل شكل مي باشند كه الياف آنها با روكشي از برزنت پوشيده شده است. استخرهاي از جنس پارچه برزنت از بهترين انواع استخرهاي پيش ساخته هستند و مي توانند بنابر نياز شما كاربري و اندازه هاي متنوعي داشته باشند. 

از استخر برزنتي در چه مكان هايي و براي چه هدف هايي مي توان استفاده كرد؟

از آنجايي كه اين استخرهاي از جنس پارچه برزنت تنوع بالايي در سايز خود دارند تقريبا در هرجايي مي توان از آنها استفاده كرد. اين استخرها را مي توان براي كاربري هاي تفريحي مثل آب تني هم براي كودكان و هم براي بزرگسالان تهيه كرد تا در روزهاي گرم تابستان تا از خنكي آب استخر لذت ببرند. 

چرا بايد نصب و استفاده از استخرهاي برزنتي را مدنظر قراردهيم؟

استخربرزنتي ها به دليل پيش ساخته بودن قابليت حمل استخر را براي شما به همراه مي آورند. به اين ترتيب شما مي توانيد اين استخر سبك و كم حجم را با خود از جايي به جايي ديگر ببريد و از آنها استفاده مورد نظرتان را ببريد. 

فرايند نصب استخر برزنتي

شما با خريد اين استخرهاي با جنس پارچه كانتينري مقرون به صرفه و حتي شايد ارزان مي توانيد از تمام ويژگي هاي يك استخر سنتي در كنار يك استخر قابل جابه جايي استفاده كنيد و از داشتن آن نهايت لذت را ببريد. 

 


مطالب پيشنهادي: آيا نصب استخر برزنتي راحت است؟

محصولات ديكسون:

پارچه سايبان | پارچه ترانزيتي | آلاچيق پارچه اي

شما مي توانيد براي مشاوره و خريد با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02144545096

09124049871


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۰۱:۵۱ توسط:اهوراوب موضوع: نظرات (0)